• Joke Arendsen – Schulten

    De oneerlijkheid van het leven

    Je leefde gewoon een normaal leventje
    Alles kon je gewoon nog doen
    Tot op dat ene moment je hele leven overhoop werd gegooid
    Alles werd je afgenomen
    Het leven zat vol onzekerheden
    Je kon niet meer doen wat we eerst deden
    Elke dag moest je strijden om te overleven
    We zagen in je ogen de pijn die je moest doorstaan
    Bij iedereen kwam weleens een traan
    Niemand gunde jou dit omdat je zo sterk bleef
    Maar juist jij kon het niet winnen van die rotziekte ondanks dat je zo sterk bent
    Er is geen woord dat dit verklaart
    Elke stap die je nam, nam je niet alleen
    Wij stonden altijd aan je zij om je te steunen
    Maar nu is het te laat, we kunnen het niet terugdraaien
    Je moet weten ook al ben je hier niet meer
    We zullen altijd bij je zijn waar je ook bent

    Na een moedig gedragen ziekte en nooit klagend is deze week

    Joke Arendsen – Schulten

    overleden op de leeftijd van 62 jaar.

    Vanaf het begin van de band “de Helena’s” was ze fan en bijna alle openbare optredens was zij en haar man van de partij. Ook is ze met  beide reizen met de band naar Tirol meegegaan. Hiervoor moest ze zelfs haar hoogte vrees overwinnen om mee te kunnen naar boven op de bergen. We zullen haar in onze gedachten blijven herinneren.

    Wij wensen  Gerard  alle kracht toe om het verlies van Joke te verwerken.

  • Déjà Vu

    Deze week de band “Déjà Vu”. Volgens mij kwamen deze jongens uit de omgeving van Raalte maar als er iemand meer info kan geven dan horen wij het natuurlijk graag. De band bestond ten tijde van deze foto uit: A. Bennink, Zang-toetsen en Saxofoon; R. Lenferink, Zang en Bas; A. Kemper, Zang en Gitaar; W. Wagenmans, Zang en |Drums.

  • Penotti

    Duo Penotti was begin deze erg actief in onze regio en deze twee jongen maakten dan ook een mooi stukje muziek. Wie deze jongen zijn weten we niet maar misschien kunnen onze lezers ons dit vertellen. Het gerucht gaat dat dit duo de naam Penotti niet mochten gebruiken omdat een grote multinational een pasta op de markt had gebracht met de naam Penotti. De slogan die daar bij hoorde was “Duo Penotti, twee kleuren in een pottie”……..

  • Passe-Partout

    Het dans en amusementsorkest “Passe-Partout” uit Emmer -Compascuum heeft langere tijd gespeeld bij de Bonte Wever in Slagharen. Met hun drieën maakten ze een mooi stukje muziek. Mocht u meer informatie over deze band kunnen geven dan horen we dat uiteraard graag.

  • Homeland

    Deze week is het de beurt aan de band Homeland die in de jaren 70 en 80 door Twente en Duitsland reisden om vele Feesten, Partijen en Bruiloften muzikaal op te fleuren. De band stond onder leiding van Drummer en Zanger Manfred Kempe. De andere leden van de band zijn bij ons niet bekend maar misschien kan iemand ons daar meer over vertellen.

  • Een vrouw komt thuis

    Een vrouw komt thuis en vraagt aan haar man,” weet je nog van al die keren dat ik hoofdpijn had? Al die jaren lang door…?

    Zal ik je een iets zeggen, ze zijn voorbij…!

    “Wat”vraagt de man verbouwereerd, “geen hoofdpijn meer? Hoe dat dan op eens?!”

    Zegt de vrouw, “Carola gaf me een goede tip, ze raadde me aan naar een hypnotiseur te gaan, en die zei dat ik voor de spiegel moest gaan staan, en dan vaak tegen mezelf moest zeggen….

    “De hoofdpijn is verleden tijd”

    “De hoofdpijn is verleden tijd”

    “De hoofdpijn is verleden tijd”

    “De hoofdpijn is verleden tijd”

    En dat heeft werkelijk gefunctioneerd!

    “De hoofdpijn is echt verleden tijd!!!”

    “Dat is fantastisch” zegt de man, “daar ben ik zeer blij om”.

    Waarop zij antwoordt: “”Hé, schat, de laatste jaren was jij ook niet meer echt fantastisch in bed….

    Misschien zou jij ook eens naar de hypnotiseur moeten gaan. Misschien kan hij jou ook mee helpen..?”

    Waarom ook niet dacht de man en maakte een afspraak.

    Na zijn consult, komt hij thuis, rukt zijn vrouw de kleren van haar lijf en draagt zijn vrouw de trap op naar de slaapkamer, legt haar op bed en fluistert: “Even geduld, ik ben zo terug” en vliegt de kamer uit richting badkamer.

    Na een paar minuten komt hij terug en heeft samen met zijn vrouw de mooiste, heftigste seks, als nooit tevoren.

    Waarop zij zegt:”Wauw, dat was fantastisch!”

    De man zegt: “Blijf nog even liggen. Ik Ben zo weer terug.”

    En hij gaat weer regelrecht naar de badkamer.

    Na een paar minuten komt hij terug en heeft samen met zijn vrouw nog betere en heftigere seks.

    Hij draait zich om en stapt wederom naar de badkamer!

    Weer zegt hij over een paar minuten terug te zijn.

    Echter zijn vrouw volgt hem stiekem en gluurt naar binnen, want zijn wil weten wat haar man daar gaat doen…..

    En ze hoort en ziet haar man tegen zijn spiegelbeeld zeggen….

    “Ze is niet mijn vrouw”

    “Ze is niet mijn vrouw”

    “Ze is niet mijn vrouw”

    “Ze is niet mijn vrouw”

    Zijn uitvaart is komende zaterdag!!

  • The Little Stars

    Deze week een foto van The Little Stars met een nieuwe gitarist omdat Johan Verenjans zijn gitaar, aan de spreekwoordelijke Wilgen, had gehangen. In de bezetting hieronder ziet u: Gerrit Schuurman, Organist, Accordeon en Zang; Ria Pierik, Basgitaar en Zang; Betsie Egberts, Drum en Zang en de nieuweling Jan Pots, Gitarist en Zang.