• Yellow Stone

    Deze week de band “Yellow Stone” uit Almelo die ook vele jaren in het circuit hebben meegedraaid. Van de bandleden weten we wel de voornaam maar helaas niet de achternaam. Als er iemand meer info heeft dan houden we ons graag aanbevolen. Ray, Zang en Percussion; Manuel, Zang en Gitaar; Bert, Zang en Bas; Benny, Zang en Keyboard en Alwie, Zang en Drums.

  • Muizenplaag

    Een pastoor had erg veel last van muizen in de kerk.

    Die beesten renden zelfs tijdens de mis door de kerk.

    De pastoor strooide gif, zette klemmen, liet een paar katten los in de kerk, maar het hielp niets.

    Altijd liepen er wel weer muizen.

    Op een zondag, voordat hij met de preek zou beginnen, vroeg hij hulp van de beminde gelovigen, wie van hen een oplossing had tegen de muizenplaag.

    Een wat oudere vrouw staat op en zegt: “Pastoor u moet die muizen dopen”.

    “Dopen? mijn dochter.

    Hoe zo helpt dat dan?” vroeg de pastoor.

    “Jawel, meneer pastoor. Ik heb 11 kinderen, allemaal gedoopt en er komt er geen een meer in de kerk”.

  • Fluitje van een Cent

    A.s. vrijdag 19-08 om  20.00 uur is er een optreden van de Ootmarsumse formatie “Fluitje van een Cent”. Deze band die al enkele jaren bestaat zal in de openlucht een optreden verzorgen op de flanken van de witte berg op Camping “de Witte Berg” in Oud Ootmarsum. De volgende namen van de bandleden zijn ons bekend. Jan Vos, Gitarist; G. Veldhuis, percusion; H. Veldboer, Trompet en Zang; T. Oude Avenhuis, Drummer en Zang; J. Diepenmaat, Bas; B. Westerhof, Tompet; Benerink, Orgel. De naam van de Saxofonist is ons helaas niet bekend.

  • Swallow Combo

    De foto van dit Dans, Show en Amusementsorkest “SWALLOW COMBO” uit Hengelo en Almelo is alweer van heel wat jaren terug. De bandleden waren op dat moment: Arnold Kamphuis; Orgel, Piano,  Accordeon, solo en Steelgitaar en Zang: Ben Kamphuis; Bas- en Begeleidings-gitaar en Zang; Joop Buis, Tenorsaxofoon, Slaggitaar en Zang; Johan Kamp, Slagwerk en Zang.

  • Die Hegl

    Afgelopen week zijn we een weekje in Tirol geweest en hebben daar weer genoten van de prachtige omgeving en de muziek. Met onderstaande foto van Die Hegl en het nummer “Zillertaler Huttengaudi” willen we alle Oostenrijkse muzikanten complimenteren met de prachtige muziek die iedereen ten gehore brengt.

  • Johnny Hoes

    Vorige week is JOHNNY HOES overleden. Velen keken tegen deze man op vanwege zijn verdiensten op het muzikale vlak. Mede door de muziek van deze man werden ontelbare bruiloften, feesten en partijen een succes en alle muzikanten maakten gretig gebruik van de nummers die uit de TELSTAR stal kwamen. Als eerbetoon hoort u hierbij het nummer DE SMOKKELAAR uit 1956 die hij heeft opgenomen onder de naam van de Jantjes.

  • Conny Vink

    Tijdens een optreden van Conny Vink moesten The Little Stars haar begeleiden. Na afloop schreef ze onderstaande kaart speciaal voor Gerard, en hij bloosde ervan……

  • Ambtenaren


    Waarom gebruiken ambtenaren geen papieren zakdoekjes? Omdat er TEMPO op staat!


    Paniek op het gemeentehuis! Melding van de postkamer: “De bestelformulieren voor de bestelformulieren zijn op!”


    Weet je waarom 21 maart is uitgeroepen tot de dag van de ambtenaar? Op 21 maart is de winterslaap voorbij en begint de voorjaarsmoeheid.


    Een ambtenaar komt te laat op zijn werk. Sorry, chef” zegt de man, maar ik stond in de file.” Oh”,  zegt zijn chef, was het een lange file?”  Ambtenaar : Geen idee, ik stond helemaal vooraan .”


    Hoe heet het sperma van een ambtenaar? Kruipolie.


    Er komt een man een werkkamer met ambtenaren binnenstappen en zegt: Goh, wat hebben jullie veel vliegen op kantoor!” De ambtenaar antwoordt: Ja, 89 meneer.”


    Wat hebben de mensen toch tegen ambtenaren? Die mensen doen toch niets.