Fluitje van een Cent

A.s. vrijdag 19-08 om  20.00 uur is er een optreden van de Ootmarsumse formatie “Fluitje van een Cent”. Deze band die al enkele jaren bestaat zal in de openlucht een optreden verzorgen op de flanken van de witte berg op Camping “de Witte Berg” in Oud Ootmarsum. De volgende namen van de bandleden zijn ons bekend. Jan Vos, Gitarist; G. Veldhuis, percusion; H. Veldboer, Trompet en Zang; T. Oude Avenhuis, Drummer en Zang; J. Diepenmaat, Bas; B. Westerhof, Tompet; Benerink, Orgel. De naam van de Saxofonist is ons helaas niet bekend.

Similar Posts

  • de Kuper met pensioen

    Frans Heerink alias Fraans van de Kuper is op 1 juli 1966 is begonnen te werken als timmerman. Daarna jaren zelfstandig geweest met de rijdende SRV wagen en op 30 juni 2016 is hij met pensioen gegaan bij Bakkerij van Benthem in Ootmarsum.

    Wij als Helena’s wensen onze drummer een lang, gezond en muzikaal pensioen toe samen met Elly en de (klein) kinderen.  Kuper met pensioen

     

  • Beunhazen

    Wist u dat de gitarist van “de Helena’s” stiekem en zonder mede weten van de rest van de band heeft opgetreden tijdens de gala van de Carnavals vereniging “de Hénige Slepvéént”. Later bleek dat hij was ingevallen voor Niek die helaas kort voor de uitvoering zijn enkel had gebroken.

  • Overzicht 2014

    Omdat het jaar weer ten einde loopt is het tijd voor een overzicht van onze site.

    In 2014 hebben:

    6036 bezoekers onze site bezocht waarbij ze

    – in totaal 29019 pagina’s bekeken

    – 4,81 pagina’s per bezoeker bekeken

    – gemiddelde 2,17 minuut de site bezochten

    – 3757 keer de site via hun PC bekeken

    – 1347 keer de site via hun Tablet bekeken

    – 932 keer de site via hun GSM bekeken

    Bovenstaande gegevens blijft ons het vertrouwen geven dat er nog steeds behoefte is aan deze site en daarom blijven we ook in 2015 de site onderhouden en waar nodig aanpassen

    Wij danken iedereen voor het vertrouwen en wensen allen een fantastisch 2015 waarbij we hopen dat er plaats blijft voor de muziek.

  • Optreden van de Helena’s bij het Glazen huis Ootmarsum

    Dit jaar wordt er voor de vijfde keer het Glazenhuis in Ootmarsum georganiseerd van woensdag 14-09-2016 tot zondagavond 18-09-2016.

    Ook dit jaar verlenen de Helena’s weer belangeloos hun medewerking aan dit evenement op zondag middag 18-09 van 13.30 tot 16.30 uur.

    De doelen voor het Glazenhuis Ootmarsum voor dit jaar zijn bekend, namelijk Project Claudia via stichting Noaberhart en Harmonie Caecilia Ootmarsum.

    Project Claudia van stichting Noaberhart
    Claudia, een vrolijke, spontane moeder van twee kinderen Youri (15) en Kyra (14), weet sinds kort dat ze ongeneeslijk ziek is. Op dit moment gaat ze strijd om zolang mogelijk bij haar kinderen te kunnen blijven. De vader van Kyra en Youri is tien jaar geleden plotseling overleden. De kinderen komen na het overlijden van hun moeder te wonen bij Carmen en Peter ter Haar. Carmen is het zusje van Claudia. Zij hebben zelf drie kinderen en om Youri en Kyra een nieuw thuis te kunnen bieden is extra woonruimte nodig. Hiervoor is geld nodig en daarom heeft Het Glazen Huis Ootmarsum dit als een van de doelen uitgezocht.

    Harmonie Caecilia uit Ootmarsum
    De Harmonie wil het gedoneerde bedrag gaan gebruiken voor de opleiding van jeugdleden, aanschaf van instrumenten, extra concertinspanningen, aanschaf van kostbare muziekcomposities en waar mogelijk nog vele andere zaken waarvoor ze het geld goed kunnen gebruiken. Reden genoeg voor Het Glazen Huis Ootmarsum om ook voor dit goede doel te kiezen.

    Wilt u meer weten over het glazenhuis en de andere artiesten die optreden kijk dan op; http://www.glazenhuisootmarsum.nl/doelen/

  • In de kranten

    Ook voor en na het laatste jubileum concert van de Helena’s heeft er weer het nodige in de krant gestaan. Hieronder een korte impressie.Dinkellander 20-03-2013

    Weekkrant Dinkelland 19-03-2013004

    Op en Rond de Essen 13-03-2013002

     

2 Comments

  1. Orgel is Bertus Lansink – Weerselo ( jaren gespeeld in de Jet-Set )
    De ander saxofonist is Bert Hofman – Vasse

  2. Hallo Henk,

    Bedankt voor je reactie. Ik had Bertus niet herkend. Toevallig hoorde ik gisteravond van “The Little Stars” dat Bertus bij jullie speelde.
    Succes verder. De volgende keer als ik weer een foto plaats zal ik alle namen correct weergeven.

    m.v.g.
    namens “de Helena’s”
    Frans Schulten

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *