Similar Posts
Computer storing
Helaas is mij PC een week of 3 geleden in storing gevallen en daarbij is er een gedeelte van mijn bestand verloren gegaan. Hierdoor ben ik veel foto’s kwijtgeraakt, wat niet wil zeggen dat ze allemaal weg zijn. We zullen ons best doen om weer zoveel mogelijk foto’s en informatie en vooral het moeilijkste de namen te achterhalen. Mocht u ons kunnen helpen met foto’s dan zouden we die graag ontvangen op www.dehelenas.nl.
Locatie waar De Helena’s gespeeld hebben:
Albergen Morshuis Almelo Poort van Kleef Beckum Annink Pot Beckum Het wapen van Beckum Bentelo De Rustende Jager Borne ‘t Schip De Lutte Bernardus gebouw De Lutte Florilympha Den Ham Harwick Denekamp de Kul Denekamp Knippers Denekamp Wubbenhof Deurningen Luttikhuis Deurningen Tent Enter Dreierink Fleringen de Molen Fleringen Fox Fleringen Schepers (Bart) Geesteren Kottink Geesteren Warmelink Haaksbergen Bouwhuis Harbrinkhoek Kampkuiper Harbrinkhoek de Spar Harbrinkhoek Tibbe Hengelo De Ster Hengelo De Waarbeek Hengelo Royal Hengelvelde Assink Hengelvelde Tent Itterbeck Hinderink “zum Linde” Langeveen Waaijer Lattrop de Smit” Arends Losser ?? Manderveen Peddemors Neuenhaus ?? Timmer Nordhorn “Berliner Hof” Mack Nordhorn “De Blanke” Nordhorn Zum Bogen Oldenzaal “‘t Landhuis” Oldenzaal Kothman Oldenzaal Roord Ootmarsum “de Bronnen” Ootmarsum “de Rozenstruik” Ootmarsum “de Witte Berg” Ootmarsum La Poste Ootmarsum Oald Oatmöske Ootmarsum Ossenvoort Ootmarsum Pikkemaat Ootmarsum Rolink (nu Landmarke) Ootmarsum Rouwers Ootmarsum Twents Ethoes Ootmarsum Van de Maas Ootmarsum PTT gebouw Ootmarsum IJland Reutum “de Molenberg” Reutum Mensink Rossum Hutten Rossum Ossenvoort Saasveld Bruins Saasveld Holscher Saasveld t Anker Tilligte Haamberg Tilligte Ten Dam Tubbergen Kemperink Uelsen Schiewink Vasse Bels Vasse Bolscher Vasse Dien’n Anneke Vasse Nijhuis (kegelcentrum) Vasse Tante Sien Vriezenveen Koebrugge Vriezenveen Zandwijk Vroomshoop Tebberman Weerselo Bolk Weerselo Ensink Weerselo van Olfen Wielen HeideSchlosschen Wierden Braakman Wierden t Anker Zenderen Jachtlust Leins Open Air Jerzens Lammwirt Enschede ?? Usselo ?? Opbrengst Kinderen en Kansen
Wist u dat de opbrengst van de festiviteiten die de biljartvereniging O.B.C. heeft georganiseerd in het weekend van 16 tot 18 april 2010 Euro 3600 heeft op gebracht. Dat wij als “de Helena’s” aan dit weekend mee konden werken vinden wij fantastisch en zijn er van overtuigd dat het geld bij de stichting Kinderen en Kansen goed besteed zal worden.
1 jaar geleden “De Helena`s Jubileumreis”
Het is deze week alweer 1 jaar geleden dat De Helena´s jubileumreis naar Oostenrijk was. De band kijkt er nog steeds met heel erg veel plezier terug op die reis. De ene verrassing was nog mooier dan de andere en het mooie weer, zorgde er mede voor dat het onvergetelijk werd. We ontvangen nog steeds reacties van medereizigers, en mensen die niet mee geweest zijn wanneer de volgende reis zal plaatsvinden.
Bijgevoegd één foto van de velen die gemaakt zijn vorig jaar.

Er broeit iets in Denekamp
Uit zeer betrouwbare bron hebben wij vernomen dat er iets broeit in Denekamp. Het gaat om een groep van weleer die de instrumenten weer heeft opgepakt om na vele jaren weer voor het voetlicht te treden.
Helaas zit het, op dit moment, deze door de wol geverfde en geslepen sterren het nog niet mee. Lichamelijke ongemakken maken een spoedig optreden wellicht onmogelijk maar de mannen zijn zeker van plan om de moed niet op te verliezen en ze willen regelmatig gaan repeteren zodat ze bij een passende gelegenheid weer op het podium kunnen springen.Uiteraard wensen wij als “De Helena’s”, deze mannen alle succes toe en als er iets nieuws te melden is zullen wij dit zeker berichten.






