De Helena’s on Tour 2017

helenasalpen

In 2017 is het 50 jaar geleden dat de band De Helena’s is begonnen, en derhalve vinden wij het tijd om weer iets speciaals te doen.

We hebben besloten om net als in 2004 en 2008 een reis te organiseren naar Oostenrijk en wel om de reden dat er nog heel vaak aan ons gevraagd wordt wanneer we weer gaan en dat men graag weer mee wil. Ook vragen mensen die nog niet eerder mee geweest zijn, omdat ze van anderen hebben gehoord dat het zeer gezellig was geweest en zij het ook willen meemaken.

De Helena’s hebben daarom een reis samengesteld die verzorgd zal worden door de Fa. Ter Beek in Tubbergen. Deze reis zal ook worden opgenomen in de reisgids die momenteel wordt gemaakt en rond de kerst klaar zal zijn.

Omdat we hebben besloten dat we met maximaal 2 bussen en 100 personen aan de reis willen beginnen willen we onze fans en de trouwe lezers van onze site reeds nu informeren voordat de reisgids beschikbaar is. Mocht u interesse hebben dan raden we aan om u z.s.m bij Ter Beek reizen aan te melden. (de eerste 28 mensen hebben zich al aangemeld bij Ter Beek)

De reis zal plaatsvinden van

Zondag 25 Juni tot Zaterdag 1 Juli 2017

Bijgevoegd vind u een brochure van Hotel Berg Kristal in Wildschönau waar we heen gaan.

HOOGTEPUNTEN van de reis

• bezoek aan de Krimmler watervallen
• prachtige rondritten door een schitterende natuur en bezoek aan romantische plaatsen
• ongeëvenaarde gezelligheid door optredens en de aanwezigheid van “De Helena’s”
• schitterende panoramatochten met de Alpbacher- en Schatzbergbahn

De Helena’s zullen 4 avonden optreden in het Hotel waar we verblijven en de 5de avond wordt er een avond verzorgd met eten en muzikanten uit Oostenrijk.

Inschrijven kunt u bij Ter Beek reizen in Tubbergen o.v.v. Helena’s reis 2017.  Informatie kunt u ook altijd vragen via ons e-mail adres:  dehelenas@gmail.com

We blijven U op de hoogte houden van deze reis.

Met vriendelijk en muzikale groeten,

 De Helena’s

helenas-on-tour-2017

 

Similar Posts

  • De Helena’s in de lappenmand

    In het 45ste jaar van het bestaan van De Helena’s zit het de band niet mee. Eerst viel de bassist, Bennie Loman,  begin Maart van de fiets en brak zijn arm. Enkele dagen nadat het gips verwijderd was werd hij ziek en lag 3 dagen later lag hij in het ziekenhuis met een ziekte die gemiddeld 10 keer per jaar in Nederland voorkomt. Op dit moment is hij weer thuis en alles lijkt erop dat het weer goed gaat komen.

    Ook de gitarist Frans Schulten is een tijdje uitgeschakeld vanwege een operatie aan zijn schouder. We hopen dat we na de vakantie de draad kunnen oppakken om met veel plezier weer muziek te maken. We zullen maar zeggen op naar het GOUDEN JUBILEUM in 2017.

  • Storing

    De oplettende lezer zal gemerkt hebben dat er enkele weken niet aan de site is gewerkt. Dit kwam niet omdat we niet wilden maar een technische storing zorgde ervoor dat dit niet mogelijk was. Dankzij Mark is het weer goed gekomen en kunnen we weer de oude foto’s van toen gaan plaatsen. Daarvoor onze hartelijke dank.duim

  • Wist je dat?

    Wist je dat als je je rechteroog sluit nooit over je rechterschouder kunt kijken?

    Ik zou zeggen: Probeer het maar eens! Als je je rechteroog dicht doet en je probeert over je rechterschouder te kijken zul je meteen merken dat je neus in de weg zit. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de linkeroog+schouder.

  • Opbrengst Kinderen en Kansen

    Wist u dat de opbrengst van de festiviteiten die de biljartvereniging O.B.C. heeft georganiseerd in het weekend van 16 tot 18 april 2010 Euro 3600 heeft op gebracht. Dat wij als “de Helena’s” aan dit weekend mee konden werken vinden wij fantastisch en zijn er van overtuigd dat het geld bij de stichting Kinderen en Kansen goed besteed zal worden.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *