• Stardust Quartet

    Deze week kreeg ik van Jos Jambor een mail waarin hij schreef dat hij genoot van onze site.

    Verder schreef Jos dat enkele muzikanten ons onlangs waren ontvallen waaronder Rudy Bakker die vroeger in het Stardust Quartet gespeeld had en dit laatste wist ik niet. Daarom deze week een foto (gekregen van Jos) van deze band die succes hadden in de jaren 60 en begin 70. De andere leden van de band waren G.Veltman (zang,saxofoon,clarinet,fluit) , B.Vasterik (zang, drums, tam-tam’s) en Herman Leusenkamp-Oldenzaal (zang, elec.orgel, accordeon,vibrafoon).

    De andere namen die hij me noemde die overleden waren zullen z.s.m  herdacht worden op deze site.

  • The Combines

    The combines uit Wijhe ziet u hier onder op de foto. Het opschrift op de kaart geeft aan dat 5 van de 7 muzikanten de zelfde achternaam hebben en misschien wel broers zijn. Als er iemand is die meer info kan geven of misschien een van de band leden dan horen we dat graag.  

  • Dinkel-Duo/Trio

    Het Dinkel Duo/Trio heeft vele feesten verzorgd in de regio. De naam zegt het al, je kon dit gezelschap bestellen met 1, 2 of drie personen. De bezetting was Joppie. Rohrink (orgel), Tonnie Nijhuis (Drums en Ruud ten Berge (gitarist).

  • Adjust

    De band Adjust komt nu voorbij. De namen van de bandleden ziet u hieronder. Indien u meer gegevens van deze band heeft dan horen wij dat uiteraard zeer gaarne.

  • Rick ‘n Roll & The Crazy Cadillacs

    In de schijnwerpers dit keer de band Rick ‘n Roll & The Crazy Cadillacs. De band bestond uit Rick Bolscher – Zang en Gitaar; Jaap ter Keurs – Piano en Zang; Rogier Goossen – Contrabas; Albert Schepers – Saxofoon  en Zang; Casper Kamerich – Drums; Bas Hulsink – Bluesharp en Zang.

  • The Spitfires

    Op hun eigen website staat dat de “The Spitfires” al bestaan sinds 1939 en nog steeds een veelgevraagd orkest zijn op allerlei feesten, partijen, kermissen, bruiloften enz. enz. Deze Achterhoekse band heeft al menig LP opgenomen die nog steeds vaak gedraaid worden op de Radio.  De bezetting op deze foto is als volgt: Hein Michelbrink, Bennie Kattenbelt, Eddy Büter en Gert Vos.

    Van Gert Vos kregen we onderstaande foto en de nodige informatie. Hij speelde eerder in o.a. Yellow Stone en momenteel is hij als muzikant actief bij de band “Storing”. Meer over deze laast genoomde band is te vinden op www.storingonline.com.

  • De nieuwe buurvrouw !!!!!!

    De nieuwe buurvrouw klopt op zijn deur.

    hij opent de deur en blijf verstomd staan…
    verrast door haar buitengewone schoonheid.
    Bijna stotterend vraag hij haar : “Wat kan ik voor je doen?”
    Ze antwoordt : “Kijk, ik ben pas aangekomen in deze stad en ik heb zin om mij te amuseren, dronken te worden en heel de nacht
    te vrijen……… ben jij vanavond bezet ?”

    …”Uh NEE, zeker niet!”  zeg hij.

    “Wil jij dan op mijn hond passen tot morgenvroeg?

  • The Little Stars

    Nogmaals een foto van “The Little Stars” uit Langeveen. Dit maal in de bezetting waarbij Johan Verenjans de band had verlaten en  Jan Pot de plaats had ingenomen. Op de foto van links naar rechts Jan Pot, Gitarist en Zang; Gerrit Schuurman, Orgel en Zang, Ria Schuurman-Pierik, Basgitaar en Zang en Betsie Egberts, Drums en Zang.