Similar Posts
Wheels
Deze week de band Wheels in de etalage die nog steeds menig optreden verzorgen. De band Wheels bestaal al heel lang maar is ook een tijd weggeweest toen iedere muzikant zijn eigen richting op ging. In 2002 zijn ze weer bij elkaar gekomen. Wilt u meer weten over deze band dan kunt u gaan naar www.wheels-music.nl

Alfons “Der Alfie” van der Kemp
Wilt u een feestje vieren en zoekt u daarvoor 1 of 2 muzikanten dan Alfons van der Kemp misschien voor u de juiste persoon. Hij en collega René nemen u me met diverse muzieksoorten en maken er zeker een geslaagde avond van.

Duo Cricket
Van het Duo Cricket hebben helaas geen informatie. Wie ze zijn en waar ze vandaan komen zouden we graag willen weten, stuur al uw informatie s.v.p. naar dehelenas@gmail.com.

The Spitfires
In Juni 2013 zijn The Spitfires gestopt omdat er, volgens Hein, niet voldoende werk meer was en daardoor kon het vrachtwagentje en de muziekinstallatie financieel niet meer onderhouden worden. Erg jammer dat deze band er na 74 jaar mee is gestopt.







de Rolls was actief in je jaren 1970 tot 1975,daarna ben ik naar de band Calypso gegaan een 5 mans formatie ,op dit moment maak ik muziek met Frans Koertshuis van de vroegere wiskers en noemen ons sinds 2011 Duo Remember,Frans speelt gitaar en Tonnie keyboard Tyros4 en maken de oude hits van de jaren 60-70
Hallo Tonnie,
Dank voor de reactie. Ik heb de link in je naam verwijderd, sorry. Dit zou de lezer te ver afbrengen van het onderwerp waar het hier om gaat nl. Muziek uit vervlogen jaren of bestaande bands zoals Duo Remember . Stuur mij s.v.p. een foto van jullie dan zal ik hem binnenkort op onze site zetten.
mvg
Frans
Hallo Frans,
Op de eerste plaats mijn complimenten voor de site van de Helena’s.
fantastisch de oude orkesten weer te zien.
ik weet alleen niet hoe en waar ik de foto naar toe moet sturen,kun je mij een adres geven dan stuur ik een foto op van Calypso en het Dou Remember.
vriendelijke groeten,
Tonnie van der Meché