The Rolls

Deze week een foto van de band The Rolls uit Oldenzaal. De bezetting van de band was Jan Groeneveld, Orgel en Zang; Tony van der Meche, Gitaar en Zang en drummer Han Kortink

Similar Posts

  • Wheels

    Deze week de band Wheels in de etalage die nog steeds menig optreden verzorgen. De band Wheels bestaal al heel lang maar is ook een tijd weggeweest toen iedere muzikant zijn eigen richting op ging. In 2002 zijn ze weer bij elkaar gekomen. Wilt u meer weten over deze  band dan kunt u gaan naar www.wheels-music.nl
    Wheels 1a Wheels 1b

     

  • Duo Cricket

    Van het Duo Cricket hebben helaas geen informatie. Wie ze zijn en waar ze vandaan komen zouden we graag willen weten, stuur al uw informatie s.v.p. naar dehelenas@gmail.com.
    cricket-1a cricket-1b

  • Eurostars

    Deze week de “Eurostars” uit Almelo. Deze band bestond uit: H. Wanschers, Gitaar en Zang; H. Lok, Slagwerk; E. Slot, Orgel; H. Kuipers, Saxofonist en als laatste de Trompetist waarvan de naam helaas niet meer te lezen is op de kaart. Dus mocht u deze naam weten dan horen wij het graag.

  • De Helena’s

    Volgend jaar is het 45 jaar geleden dat de Helena’s zijn opgericht. Daarom nu een foto van het 35 jarig bestaan in 2002. Om dit te vieren hadden we een avond georganiseerd in café Ossenvoort in Ootmarsum waar we bijna 600 bezoekers mochten begroeten en daar hadden wij nooit op gerekend.

  • The Spitfires

    In Juni 2013 zijn The Spitfires gestopt omdat er, volgens Hein, niet voldoende werk meer was en daardoor kon het vrachtwagentje en de muziekinstallatie financieel niet meer onderhouden worden. Erg jammer dat deze band er na 74 jaar mee is gestopt.  

3 Comments

  1. de Rolls was actief in je jaren 1970 tot 1975,daarna ben ik naar de band Calypso gegaan een 5 mans formatie ,op dit moment maak ik muziek met Frans Koertshuis van de vroegere wiskers en noemen ons sinds 2011 Duo Remember,Frans speelt gitaar en Tonnie keyboard Tyros4 en maken de oude hits van de jaren 60-70

  2. Hallo Tonnie,

    Dank voor de reactie. Ik heb de link in je naam verwijderd, sorry. Dit zou de lezer te ver afbrengen van het onderwerp waar het hier om gaat nl. Muziek uit vervlogen jaren of bestaande bands zoals Duo Remember . Stuur mij s.v.p. een foto van jullie dan zal ik hem binnenkort op onze site zetten.

    mvg

    Frans

  3. Hallo Frans,
    Op de eerste plaats mijn complimenten voor de site van de Helena’s.
    fantastisch de oude orkesten weer te zien.
    ik weet alleen niet hoe en waar ik de foto naar toe moet sturen,kun je mij een adres geven dan stuur ik een foto op van Calypso en het Dou Remember.
    vriendelijke groeten,
    Tonnie van der Meché

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *