Freddy Willemsband

Deze week kregen we bijgaande foto van Hans Westerik die vroeger bij de  Les Moustache speelde. Samen met onderstaande personen spelen ze nu samen in de Freddy Willemsband . Deze andere muzikanten speelden vroegen in bands als Yellowstone, Spurs, Alex Roseband en D.O.M. en ze komen uit de regio Hengelo – Borne – Delden – Wierden. Op de vraag welke muziek bij de foto moest worden gedraaid vertelde Hans “doe maar het nummer Seven Bridges Road van Ricochet dan weet iedereen welke stijl we ongeveer spelen”.

Freddy Willemsband met namen

Similar Posts

  • Follow Me

    In december kregen wij de opmerking dat we weinig aandacht besteedden aan de band Follow Me die bestaan heeft van 1977 tot 1994.  Alle foto’s van Follow Me zijn tussen 2010 tot 2016 al geplaatst op deze site. Maar uiteraard willen wij het verzoek graag inwilligen en plaatsen daarom deze foto opnieuw. De muzikanten zijn vlnr: Roland Urban – Saxofoon; Erwin Timmers – Drum; Benny Lenferink – Toetsen; Henry ten Berge – Bas.

  • Boemerang

    Nog maar eens Boemerang op de voorgrond maar nu in een tweemans formatie. Nadat de mannen gestopt waren met de 4 mans formatie Boemerang hebben ze nog een tijd gespeeld  als `De Vier`. Nadat deze band gestopt was hebben Stanny en Jan dit duo gevormd en zo treden ze nog steeds op. Volgens Stanny blijft deze formatie zolang in stand tot ze het lichamelijk niet meer kunnen opbrengen om nog feestavonden te verzorgen. Alle soorten muziek wordt gespeeld en ook de muziek van The Shadows wordt niet vergeten.
    Boemerang 5a Boemerang 5b

  • The Musicmakers

    Deze week The Musicmakers op de voorgrond. Buiten het feit dat ze uit Zutphen komen kunnen wij er niets over vertellen. Mocht er iemand zijn die ons meer kan vertellen dan horen we dat uiteraard heel graag.

  • De Heikrekels

    Voor de liefhebbers deze week “de Heikrekels” op onze site. In de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw waren veel mensen fan van deze groep. De band bestond uit Wim van Gennip, Jan van de Rijt, Bert Linden, Jo van Gerven en Jan Nijsen. Hun grootste hit was “Waarom heb jij mij laten staan” die in 1967 34 weken in de hitparade heeft gestaan.

  • Follow Me

    Nadat Frans Schulten in 1977 de Helena’s had verlaten om zich op een maatschappelijke carrière te richten werd de naam Follow Me in het leven geroepen. De bandleden waren vlnr: Benny Lenferink, Frans Heerink, Roland Urban en Henry ten Berge. In een latere, en andere bezetting, heeft Follow Me nog enkele platen opgenomen maar die komen op een later tijdstip aan de orde met een foto van de toenmalige formatie.

One Comment

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *