• Las Palmas

    Het Trio Las Palmas  staat deze week in de schijnwerpers. De leden van de band staan vermeld onderaan de foto. Deze foto werd ons ter beschikking gesteld door Gerard Wiggers.

  • Red Line

    De band “Red Line” uit Albergen deze week op dit podium. De leden van de band zijn ons helaas niet bekend. Wel weten we dat Miriam en Hans in de band speelde maar achternamen zijn niet bekend. Hebt u inlichtingen reageer dan op dit bericht of stuur een mail naar helenas@ziggo.nl

  • Medicine Combo

    Deze week de 5 mans formatie Medicine Combo uit Oldenzaal deze week in het voetlicht. De band bestond uit Gerard, zang; Martin, Gitaar Bas en Zang; Gerard, Orgel Synthesyzer en Zang;  Hans, Slagwerk en Zang en als laatste Lieko, Bas, Slaggitaar en Zang. De achternamen van de leden zijn helaas niet bekend maar er zullen zeker lezers zijn die dit weten. U kunt het altijd koppelen aan dit item of u kunt een mail sturen naar helenas@ziggo.nl.

  • De Firma

    Vorige week stond in de krant te lezen dat  Toon Reysoo en Toon Lansink gingen stoppen met de band de Firma en ook als duo Toon en Toon. Vanwege de sterk verminderde vraag naar Live muzikanten was het voor hen niet meer interessant om samenwerking in stand te houden. Graag horen we van de lezers wier de andere drie muzikanten op bijgaande foto zijn. 

  • De Zowa’s

    De week het trio de Zowa’s uit Kloosterhaar. Helaas zijn de bandleden ons niet bekend maar mogelijk kunnen de lezers ons daar een antwoord op geven. Uw reacties, foto’s op en aanmerkingen kunt u altijd sturen naar mailadres : helenas@ziggo.nl . Deze foto is ons toegestuurd door Gerrit Schuurman waarvoor onze hartelijke dank.