Batterijen

Een bejaard stel zit in de kerk… Kijkt die vrouw haar man aan en zegt “Ik heb een stille gelaten, wat moet ik nu doen?” Zegt de man: “Nieuwe batterijen in je gehoorapparaat doen”!

Similar Posts

  • Hoe oud ben ik?

    Meester is jarig. Hij vraagt aan de kinderen: “Raad eens hoe oud ik geworden ben.”
    Zegt Jantje: “58.”
    “Mis.”
    Zegt Marietje: “49.”
    “Ook mis.”
    Richie: “Meester, u bent 42 geworden.”
    “Goed zo, m’n jongen. Hoe heb je dat zo goed geraden?”
    “Nou meester, dat zit zo: mijn broer is 21 en da’s een halve idioot.”

  • Stinken

    Een man komt bij de dokter en zegt last te hebben van ongelooflijk stinkende winden daarop antwoord de dokter ik kan u pilletjes voorschrijven die een geur afgeven u kunt zelfs kiezen parkgeur zeegeur of rozengeur ok zegt de man laat ik ze allemaal uitproberen een paar dagen later zit de man op zijn werk als plots de baas binnenkomt en roept

    … doe dat raam eens open want het riekt hier precies of er iemand in het parkje aan de zee tussen de rozen gekakt heeft

  • Opscheppen over de kinderen

    Twee moeders zitten in het park op een bankje. Zegt de ene moeder: “Mijn kind van twee kan zijn naam al schrijven.” Zegt de ander: “Mijn kind van twee kan zijn naam zelfs al achterstevoren schrijven.” “O, wat knap! Hoe heet uw kind dan?”. “Mijn kind heet Bob”.

  • Wijn flessen

    Een man van de plaatselijke carnavals vereniging belt aan en een mevrouw komt open doen. Goede middag mevrouw, wij zamelen lege wijnflessen in voor een kunstproject, hebt u er een paar voor ons? Mevrouw wordt een beetje geïrriteerd en zegt, onnozel mannetje zie ik er uit alsof ik wijn drink?

    Antwoord de man, maar mevrouw toch …. Azijnflessen mag ook hoor!!

  • Jehova-getuige

    Er komt een Jehova-getuige bij een man aan de deur.

    Vraagt hij: “Kent u Jezus?”

    Zegt de man: “Ja, sterker nog… dat ben ik!”

    Zegt de Jehovagetuige: “Dat geloof ik niet. Kunt u dat bewijzen?”

    Dus die man loopt naar de deur van de buurvrouw en belt aan.

    Zij doet open.

    Zegt hij: “Mag ik een kopje suiker lenen?”

    Zegt de buurvrouw: “Jezus… alweer?”

  • Over je leeftijd

    Normaal plaatsen we elke week een mop maar deze week vonden we  het volgende verhaal en dat leek ons ook wel een leuk om te plaatsen. (volgende week gaan we weer naar de moppen)

     

    Realiseer je je wel eens, dat we het eigenlijk alleen maar leuk vinden om ouder te worden,
    zolang we nog kind zijn?
    Zolang je nog onder de 10 jaar bent, vind je verjaren zo geweldig, dat je denkt in maanden.
    “Hoe oud ben je”?
    “Ik ben 8 en een half”!
    Je bent nooit 36 en een half, maar je bent 8 en wordt al bijna 9….
    Zo werkt het!
    Dan wordt je tiener; nu kan niemand je nog tegenhouden….
    Je springt meteen naar het volgende getal.
    “Hoe oud ben je”? “Ik wordt 16” !
    En dan komt de geweldigste dag in je leven….Je wordt 21 !!!
    Zelfs de woorden klinken feestelijk…
    Maar dan wordt je 30….ooooh, wat gebeurt er nu?
    Klinkt al behoorlijk belegen…
    Wat is er veranderd?
    Je wordt 21,
    Je wordt dan 30,
    Je loopt tegen de 40,
    Je bereikt de 50,
    Je bent al 60,
    Tegen die tijd heb je al zoveel snelheid opgebouwd, dat je al snel de 70 raakt.
    Daarna, begin je de maanden, weken en dagen te tellen.
    Je bereikt de woensdag, je haalt de 80, je bereikt de lunch.
    En daar houdt het nog niet op.
    In je negentiger jaren begin je terug te tellen….
    Ik WAS pas 92 !
    Als je over de 100 gaat, gebeurt er iets vreemds.
    Je wordt weer een kind; “ik ben 100 en een half….
    Leeftijd is iets vreemds hoor…

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *