The Musicmakers
Deze week The Musicmakers op de voorgrond. Buiten het feit dat ze uit Zutphen komen kunnen wij er niets over vertellen. Mocht er iemand zijn die ons meer kan vertellen dan horen we dat uiteraard heel graag.

Deze week The Musicmakers op de voorgrond. Buiten het feit dat ze uit Zutphen komen kunnen wij er niets over vertellen. Mocht er iemand zijn die ons meer kan vertellen dan horen we dat uiteraard heel graag.

De Huwando’s op de voorpagina deze week. Als onze informatie juist is komt deze band uit Wanroy. Aan de foto te zien denken wij dat deze stamt uit de jaren zeventig van de vorige eeuw. Mocht u iets meer kunnen vertellen over deze band dan horen wij dat graag op: dehelenas@gmail.com

Duo The Cherry’s deze week op de voorgrond.
| Cherry´s, Duo The | Goor | Erik | Dollenkamp | Toetsen / Zang |
| Cherry´s, Duo The | Goor | Joop | van den Burg | Drum / Zang |

Volgende week van 8 tot 10 November is weer de Koale Karmis in Ootmarsum. De Helena’s hebben van 1970 tot 1976 tijdens de kermis gespeeld bij Café Restaurant “De Rozenstruik”. Graag denken wij nog steeds terug aan die tijd. Op de foto achter vlnr. Roland Urban, Frans Schulten, Truus Bekke – Braakhuis en voor vlnr. Benny Lenferink en Frans Heerink.

Deze week een foto van “The Amarican Jazzband” uit Denekamp. Ik heb deze foto gekregen maar helaas zonder meer informatie. De foto is genomen voor café “Onder de Linden” en zal waarschijnlijk stammen uit de jaren 30 van de vorige eeuw. Mocht er iemand informatie hebben dan horen we het natuurlijk graag.
De Helena’s wenst iedereen:

