GAAT SLECHT MET HET NEDERLANDS ELFTAL

Ronald Koeman belt naar Gert-Jan Verbeek. Hij klaagt: “Het gaat zo slecht met het Nederlands elftal. Nu dreigen we ook op het EK ten onder te gaan… Weet jij daar nou niets op?” “Tja,” zegt Gert-Jan Verbeek, “als mijn jongens eens slecht spelen, als ze al eens slecht spelen, dan laat ik ze een partijtje voetballen tegen een stel etalagepoppen. Dat is goed voor het zelfvertrouwen.” “Dat vindt Ronald een goed idee” en hij gaat meteen een stel etalagepoppen kopen. Een uurtje later belt Ronald weer op naar Gert-Jan: “Gert-Jan,” zegt hij, “we staan met 3-0 achter, wat moet ik nou doen?”

Similar Posts

  • Grandioos!!

    Drie Nederlanders en drie Belgen gaan samen met de trein op stap.
    De drie Belgen kopen elk een ticket aan het loket.
    De drie Nederlanders kopen samen maar één ticket.
    De Belgen zijn verwonderd: ‘hoe gaan jullie dàt doen’?
    ‘Dat zul je wel zien’ zeggen de Nederlanders.Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Nederlanders gaan samen op één toilet.
    De conducteur controleert de kaartjes van de Belgen, alles ok.
    Hij komt bij het toilet, klopt op de deur en de Nederlanders schuiven hun ticket onder de deur.
    De conducteur controleert het ticket, zegt ‘ok.’ en schuift het terug onder de deur.

    De volgende dag nemen ze allen terug de trein.
    De drie Belgen kopen samen maar één ticket.
    De drie Nederlanders kopen er geen.
    De Belgen zijn nog meer verwonderd: ‘HOE gaan jullie DAT doen’?
    ‘Dat zul je wel zien’ zeggen de Nederlanders.
    Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Belgen gaan samen op één toilet.
    De drie Nederlanders gaan ook samen op één toilet; maar de laatste Nederlander klopt eerst op de deur van het toilet van de Belgen.

    Die schuiven hun ticket onder de deur……………….

     

     

  • Belasting

    Nadat hun vliegtuig is neergestort op een vlucht naar het zuiden, kan een koppel zich redden op een onbewoond eiland. Niets wijst erop dat ze nog zullen gevonden worden. De man vraagt zijn vrouw (blijkbaar is zij degene die de financiën beheert): ‘Lieverd, heb je onze inkomstenbelastingen betaald voordat je vertrok?’ Zij antwoordt: “Nee”. Hij vraagt haar ook: “Heb je onze onroerend goed betaald voor vertrek?” Zij antwoordt: “Nee”. Hij vraagt haar ook nog: “En heb je onze wegenbelasting betaald voordat je wegging?” Zij antwoordt andermaal: “Nee”. Dan springt de man recht, omhelst haar en kust haar uitzinnig. Ze vraagt hem waarom hij zo blij is.

    Hij antwoordt: “Dan zullen ze ons zeker vinden!”

  • Zwijgzaam

    Een man zit te somberen aan de bar.
    “Problemen, meneer?” vraagt de barman.
    “Ach, mijn vrouw heeft me laten weten dat ze een maand niet meer met me wilde praten.”
    “Tja, dan zal ze wel flink boos op je zijn. Maar”, zegt de barman om zijn klant een beetje op te vrolijken, “aan die maand komt toch ook vanzelf wel weer een einde.”
    Antwoordt de klant snikkend:
    “Ja dat weet ik en vandaag is het alweer de laatste dag van die maand.”

  • Vreemd Gaan

    Drie mannen sterven en ze komen aan de poort. St. Pieter wacht hen op. Hij zegt:
    “Jullie zijn vergeven anders zouden jullie hier niet zijn. Voor ik jullie binnenlaat in de hemel moet ik een vraag stellen. De hemel is zo groot dat je een auto nodig hebt, het merk dat je krijgt hangt af van je antwoord.”
    De eerste man stapt naar voor en Pieter vraagt:
    “Hoe lang was je getrouwd?”
    De man zegt: 24 jaar.
    “Heb je ooit je vrouw bedrogen?”
    “Yeah, 7 maal, maar u zei toch dat ik vergeven was?”
    Pieter zegt:
    “Zo goed is dat niet, he! Je krijgt een Fiat Punto!”
    De tweede man zegt:
    “Ik was 41 jaar getrouwd en heb haar 1 keer bedrogen. Dat was het eerste jaar van ons huwelijk, daarna hebben we het heel goed gehad!”
    “Blij dat te horen, je krijgt een Mercedes,” zegt Pieter.
    De derde man stapt nu naar voren en zegt:
    “St. Pieter, ik weet wat je gaat zeggen maar ik ben 63 jaar getrouwd geweest, heb haar als een koningin behandeld en haar dus nooit bedrogen.”
    Zegt Pieter:
    “Dat hoor ik graag, je krijgt een Jaguar.”
    Een paar dagen later staat de man aan de kant met zijn Jaguar, hij huilt. De twee andere mannen komen langs en vragen wat er scheelt. Zegt de man:
    “Ik heb zonet mijn vrouw gezien, op een skateboard!”

  • 20 cent eurocent

    • Een muntstukje van 20 cent sterft en gaat naar de hemel. Daar aangekomen verbaast ze zich over de feestelijke ontvangst die haar te beurt valt. Alle engelen en Sint-Pieter begroeten haar met een hartelijke handdruk en drie dikke kussen en ze krijgt de beste plaats op de mooiste VIP-wolk. Ze krijgt daarbovenop ook nog eens twee persoonlijke butlers die haar bedienen als een koningin, en haar op haar wenken bedienen. Weinig later sterft een biljet van 500 euro en komt ook aan in de hemel. Maar het onthaal is duidelijk veel minder warm. Een van de engelen kijkt even op van zijn schrijfwerk en wijst dan het biljet van 500 koeltjes een plaats op een klein oncomfortabel grijs wolkje. Iedereen laat hem links liggen en niemand spreekt tegen hem. En dat terwijl iedereen zich de benen van onder het lijf loopt voor het muntje van 20 cent. Na een tijdje stelt het 500 euro-biljet toch de vraag aan Sint-Pieter: “Sint-Pieter, hoe komt het dat het stuk van 20 cent een vorstelijke behandeling krijgt en ik, het biljet van 500 euro, zo stiefmoederlijk behandeld word?” Sint-Pieter antwoordt droogjes :”Tja… we hebben U ook niet vaak gezien tijdens de mis.”

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *