The Cats in the House band

Afgelopen vrijdag 09-03-2018 weer eens naar “de Smid” oftewel Arends in Lattrop geweest voor een optreden van de “The Cast in the House band”. Het was een zeer gezellige avond waar bijna alle Cats nummers werden gespeeld. Je kon heel goed zien dat alle Duitse en Nederlands muzikanten er veel zin in hadden. het was te horen dat alle muzikanten hun sporen in de muziek al verdiend hebben en nu zijn samengekomen om de de Cats hits weer nieuw leven in te blazen.  

Similar Posts

  • Tribute 2 All

    A.s. zaterdag 5 april vindt er bij de Molenberg een optreden plaats van de band Tribute 2 All. De Molenberg is goed bezig met het organiseren van muziek voor de diverse doelgroepen. En wij hopen, en met ons zeer zeker meer muzikanten, dat de oude tijden weer opleven en er weer een plaats is in Twente waar er weer gedanst kan worden.

    De Tribute2All speelt nummers uit de 60 en 70tiger jaren van o.a. de Cats The Eagles, 10 CC enz. enz.  Wij wensen de mannen uiteraard succes en veel muzikaal plezier.

  • Tik Sound

    Hieronder een band uit 1966 genaamd Tik Sound. Dit artikel hebben we doorgestuurd gekregen maar we weten niet wie de schrijver van onderstaande is. De enigste muzikant die wij kennen is Joop van Liefland die later o.a. bij de band Bemsha en The Creations heeft gespeeld.  Mocht iemand hier meer van weten te melden dan horen wij dat uiteraard graag.

  • Overgang

    “Wij maken nog muziek uit de tijd dat sex vies was en de lucht nog schoon”. Deze uitspraak staat te lezen op de website van “de Overgang”. En deze band hebben we enkele jaren terug ontmoet in Oldenzaal waar ze speelden bij Markt 19. We hebben genoten van hun optreden en daarom vinden we het jammer dat ze afgelopen herfst zijn gestopt. De groep bestond uit Jan Riem, Drums; Henk Nijhof, Bas; Arie Kuiper, Gitaar/Zang en André Dijkslag, Gitaar/Zang.  Op 08-10-2011 hebben ze hun afscheidsconcert gegeven in café België in Almelo. Deze mannen maakten nog muziek met het echte Sixties geluid.

  • The Little Stars

    Vorige week kregen we onderstaande foto van Gerard Schothuis uit Langeveen van de The Little Stars. Volgens Ria, de bassiste van de band op dat moment, is deze genomen kort nadat Betsie Engbers de band had verlaten. Op die foto was de nieuwe drummer, Gerard Pol, nog maar net 16 jaar. Volgens Ria was de rest toen 21, 23 en 24 jaar! Piepjong dus.

  • Countrykwartet

    Op herhaling het Countrykwartet uit De Lutte. Voor bruiloften was deze onderstaand viertal beschikbaar en bij dansavonden noemde de band zich Country en werden er 2 muzikanten bij aan getrokken. Van onderstaande foto kennen we Appie Koop en Manfred Kempe. De 2 andere namen weten we niet.

    Country Quartett 4b Country Quartett 4c

  • The Spitfires

    Op hun eigen website staat dat de “The Spitfires” al bestaan sinds 1939 en nog steeds een veelgevraagd orkest zijn op allerlei feesten, partijen, kermissen, bruiloften enz. enz. Deze Achterhoekse band heeft al menig LP opgenomen die nog steeds vaak gedraaid worden op de Radio.  De bezetting op deze foto is als volgt: Hein Michelbrink, Bennie Kattenbelt, Eddy Büter en Gert Vos.

    Van Gert Vos kregen we onderstaande foto en de nodige informatie. Hij speelde eerder in o.a. Yellow Stone en momenteel is hij als muzikant actief bij de band “Storing”. Meer over deze laast genoomde band is te vinden op www.storingonline.com.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *