We denken dat alleen de 65 plussers The Victorino’s hebben gekend.
Ze zijn begonnen met het spelen van dans avonden bij Café de Hegboer in Nutter. Deze gelegenheid heet nu de Witte Hoeve. Ook hebben ze 13 jaar de dansavonden verzorgd bij Café Restaurant Warmelink (de Bakker) in Geesteren en 3,5 jaar bij Tibbe in Harbrinkhoek. De band is gestopt in 1975 omdat de accordeonist / Zanger ernstig ziek werd en niet meer kon spelen. Hij is in 1979 op 43 jarige leeftijd overleden.

|
|
|
|
|
Begonnen |
Gestopt |
Geb. |
overleden |
| Victorino’s, The |
Manderveen |
Gerard |
Franke |
Drum |
27-7-1954 |
1975 |
1935 |
28-7-2018 |
| Victorino’s, The |
Manderveen |
Broer |
Vis |
Sax |
27-7-1954 |
1966 |
1917 |
1966 |
| Victorino’s, The |
Manderveen |
Antoon |
Franke |
Toetsen / Zang |
27-7-1954 |
1975 |
1936 |
24-5-1979 |
| Victorino’s, The |
Manderveen |
Jan |
Franke |
Bas / Zang |
27-7-1954 |
1975 |
1934 |
|
| Victorino’s, The |
Manderveen |
Dikie |
van Nek |
Trompet |
27-7-1954 |
1975 |
1939 |
|
ik ken ze zeker nog Eli en Gerard van tongeren Marinus hauer toen nog met Wim kapper Ruud Marieta Otto sentiago enz
de groep Marquies
Ik wil als oprichter van Albatros even een paar dingen corrigeren op uw site, In Albatros hebben gespeeld in verschillende formaties: eerste formatie was: Bert Broek, Henk Brandenberg, Dirk Brouwer, tweede formatie was: Dirk Brouwer, Richard Hauer, Ely vanTongeren, Gerard van Tongeren, Richard is later vervangen door Gerard Nijhuis, derde formatie was: Dirk Brouwer, Richard Hauer, Johan Kopp, John Perik, Bennie Verbeten,zoals de foto op de site, Richard is later vervangen door Alex Lievers, vierde formatie was: Dirk Brouwer, Alex Lievers, Licia Lagewaard en Bram, Bram heeft de groep destijds verlaten en is Albatros als trio verder gegaan, groetjes,Dirk Brouwer.