Baggus

Deze band trad in de zeventiger jaren veel op bij de Kul in Denekamp. Als we goed zijn ingelicht draait deze band nog steeds als duo of trio. De namen van de leden, die op bijgaande foto staan zijn ons niet bekend maar als U ze kent dan horen we dat graag.

Similar Posts

  • Fresh Air

    Het Trio Fresh Air deze week in de spotlights. Helaas zijn de namen van de muzikanten niet bekend. Mocht U het weten dan horen we dat uiteraard graag op dehelenas@gmail.comfresh-air-1a fresh-air-1b

  • Abilene

    Deze week staat de band “Abilene” in de schijnwerpers. Waar de band vandaan komt en in welke tijd ze gespeeld hebben weten we helaas niet. Reacties horen we uiteraard graag en die kunt u opsturen naar het mail adres:  helenas@ziggo.nl.

     

     

  • Jimmy Jemain & The Rapiers

    Afgelopen donderdag zijn we bij de Bond in Oldenzaal naar een optreden geweest van Jimmy Jemain & The Rapiers. Dit een een tribute band die de Muziek speelt van Cliff Richard & The Shadows. Het was een geweldig optreden waarbij de muziek tot in de puntjes werd nagespeeld. Het was heerlijk om te horen hoe o.a. de ouderwetse nagalm weer ruimschoots aanwezig was. Wij hebben genoten en waanden ons weer in de zestiger en zeventiger jaren. Wij hebben uiteraard een CD gekocht van deze band waarvan u hierbij het nummer Please don’t tease hoort. Deze Engelse band toert nog tot 13 december door Nederland dus misschien kunt u nog kaartjes bemachtigen.

  • ZZOOMM

    Voor ons is onderstaande band onbekend maar misschien kunnen onze lezers er meer over vertellen. Stuur uw informatie naar helenas@ziggo.nlZZoomm 1a ZZoomm 1b

     

  • De Helena’s on Tour 2004

    Voordat de open dagen bij Ter Beek Reizen in Tubbergen deze week waren hadden zich al 70 personen aangemeld voor “de Helena’s Jubileum reis 2017”. En nu na de open dagen is de reis bijna uitverkocht. Om de deelnemers alvast een klein beetje in de stemming te brengen hierbij 2 foto’s van de reis uit 2004. Een gedeelte van de groep is tijdens een dagtrip met ons mee gegaan naar de toppen van de bergen in het Pitztal in Oostenrijk en hebben genoten van de prachtige natuur.
    DSC00331Voor twee van de reizigers, Bassist Bennie Loman en mede reiziger Michel Bruns, was de berg nog niet hoog genoeg en gingen ze op een soort van orienteertafel staan om nog iets verder te kijken.

    DSC00326

  • Carnaval 1971 Ootmarsum

    Hofkapel Oatmuske in 1971 in actie tijdens de karnaval.

    Boerenkapel Oatmuske Ootmarsum Roland Urban Sax
    Boerenkapel Oatmuske Ootmarsum Henk Veldboer Trompet
    Boerenkapel Oatmuske Ootmarsum Henk Hulsink Klarinet
    Boerenkapel Oatmuske Ootmarsum Gerard Bekman Grote trom
    Boerenkapel Oatmuske Ootmarsum Lex Fokkinga Trompet
    Boerenkapel Oatmuske Ootmarsum Loet Urban Trompet
    Boerenkapel Oatmuske Ootmarsum Lex Luttikhuis Trompet

3 Comments

  1. De namen waren : John Dijhuis ( links boven), Henk Floor (links midden), Hans den Ouden (onder) en Jan le Loux ( rechts).
    De band draait inderdaad nog steeds met Duo of Trio, naar keuze, en is nog regelmatig te bewonderen in o.a. de Lobby van het Theaterhotel in Almelo. Na afloop van een Theatervoorstelling wordt het publiek nog een gezellige after-party geboden met live muziek.

  2. Hallo Jan,

    Bedankt voor de informatie en veel succes verder.

    mvg

    Frans

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *