Koale Karmis in Oatmuske

Volgende week Vrijdag, Zaterdag en Zondag is er weer de Jaarlijkse Koude Kermis in Ootmarsum. Voor ons als Helena’s is dat weer een prettige herinnering dat we jaren de muziek hebben verzorgd bij Café Restaurant de Rozenstruik. Bijgaande foto is genomen in 1971.

Vlnr: Frans Schulten, Roland Urban, Truus Braakhuis, Frans Heerink en Benny Lenferink

 

Similar Posts

  • Ons Verhaal (clip)

    Vandaag lanceren we onze eerste clip, gemaakt in Ootmarsum en omgeving. De clip is gemaakt door NHP (Niek Heerink Productions)

  • |

    de Pipo’s

    Theo Diepenbrock uit Cuijk was de leider van “de Pipo’s”. Dit was van voor de tijd dat hij alleen doorging en ook platen heeft opgenomen met zangeres Marjan, De plaat die u hierbij hoort is Tango der Liebe die”de Pipo’s”hebben opgenomen in de jaren zestig van de vorige eeuw.
    De Pipo's 1a De Pipo's 1b

  • Dansavond 25-09-2010

    In de map foto’s kunt u een foto impressie vinden van de zeer gezellige danssavond op 25-09-2010. Ondanks het feit dat het niet zo druk was vondt iedereen het top en werd er volop gedanst. Langs deze weg danken wij als “de Helena’s”iedereen voor de komst en hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen begroeten.

  • Optreden afgelast

    Al 2 jaar waren ze bezig met de organisatie van hun feest op 8 mei 2010 en daarvoor waren “de Helena’s” besteld. Helaas heeft een vervelende ziekte roet in het eten gegooid en kon het feest niet doorgaan. Misschien wordt dit feest op een later tijdstip nog ingehaald maar voor nu wensen wij het echtpaar heel erg veel sterkte en van harte beterschap.

One Comment

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *