Karmis in Oatmuske met “de Helena’s”

In 1971 is bijgaande foto gemaakt van “de Helena’s” op de Koale karmis in Oatmuske. (Voor de niet Twentenaren een vertaling Kermis in Ootmarsum). Voor deze foto’s moesten we op tijd zijn want om 10.00 moest we beginnen met het optreden bij café De Rozenstruik. De namen op de foto:  Links boven Ronald Urban; Rechts boven Benny Lenferink; onder van links naar rechts Frans Heerink; Truus Braakhuis en Frans Schulten.

Volgende week is het dan weer zover en begint vrijdag de kermis in Ootmarsum. De band “Fluitje van ‘n cent” treed op bij Café Restaurant van de Maas en we wensen de mannen dan ook veel succes en heel veel plezier toe.
Helena's 1971 1

Similar Posts

  • Bob East Showband

    De band is in 1974 opgericht en in 2002 gestopt. Bij de herstart waren 7 oud bandleden van betrokken. In het verleden vierde de Bob East Showband  grote triomfen. Zo zijn ze de begeleidings band geweest van grote artiesten, zoals de Supremes, The Platters, Boney M en de hele Nederlandse top (Lee Towers, Hazes, Maywood, Borsato). Helaas kennen we niet de namen van de muzikanten op deze foto. 

  • De Musketiers

    Deze week “de Musketiers” in de schijnwerpers.  Deze band heeft in de vele jaren meing partij verzorgd. Ook hebben ze nog een hele tijd een zangeres in hun midden gehad maar daarover een volgende keer meer. De muziek die u hierbij hoort is ook van “de Musketiers” zelf. Elders op deze site kunt u ook “The Story of” vinden die gemaakt is door Gerard Wigger. Reacties zijn altijd meer dan welkomm.

  • The Creations

    Gisteravond was bij Dancing Bays in Reutum een reuni voor alle oude bezoekers die geweldig goed bezocht is. Volgens sommigen was het zelfs te druk. Maar toch heeft iedereen zich goed geamuseerd. Daarom deze week een foto van de formatie “The Creations” uit Almelo (die eind zestig begin zeventig) enkele jaren de muziek hebben verzorgd op de dansavond op zondagavond bij Bays. De band leden waren Joop van Liefland; Sologitaar en Zang, Henri ten Berge; Basgitaar en zang, Leo Dubbers Orgel en Zang, George Lommers; Zang en Gerrit Leus; die het slagwerk voor zijn rekening nam.

  • Mans & Graads

    Dit duo uit Hengelo begon begin 50 er jaren met optreden en hebben dit volgehouden tot na hun 25 jarig jubileum. De bijgaande plaat dat u hoort is ook van dit duo en daarin vertellen ze onverbloemd dat alle Twentenaren trots moeten zijn op hun streek en op hun taal. En hierbij sluit ondergetekende zich graag bij aan. Duo Mans en Graads Hengelo (2)

     

  • The Golden Dance Band

    We kunnen niet veel meer vertellen van The Golden Dance Band dan dat Rob Sarens hierin speelde . Dus mocht u meer informatie hebben dan horen we dat graag op onz mailadres:      helenas@ziggo.nl
    The Golden Dance Band 1b The Golden Dance Band 1c

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *