Driftwood

Driftwood staat deze week in de schijnwerpers. Van deze band uit Almelo is ons weinig bekend, dus als er lezer zijn die informatie voor ons hebben dan horen we dat graag op helenas@ziggo.nl
Driftwood 1a Driftwood 1b

Similar Posts

  • Choice

    Deze week de band Choice op de voorgrond. Deze band kwam uit De Lutte en omstreken. Wie de muzikanten zijn weten we helaas niet maar daar kan vast een lezer van deze site meer over vertellen. Alle reacties zijn van harte welkom op helenas@gmail.comChoice 1a

  • De Helena’s

    Hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen want in de week dat onze toetsenist 69 jaar is geworden hebben “de Helena’s” nog weer foto-kaarten laten drukken. Bus 1 is volgepakt met de instrumenten, die natuurlijk eerst op gepoetst zijn, en daarmee was de bagageruimte bijna vol. De meeste koffers, van de mede reizigers, moeten dan ook in bus 2 worden gepakt. Iedereen heeft er zin in morgen gaan we dan ook vol goede moed richting het mooie Mühltal in Oostenrijk. Het verslag van de reis volgt later. 

     

  • Boemerang

    De band Boemerang uit Brabant op de voorpagina. Nummers van dit Pret en Sjouworkest, zoals ze het zelf noemen zullen bij vele mensen bekend zijn.Boemerang 1a Boemerang 1b

  • Climax

    Het duo Climax deze week op de voorpagina. Wie iets meer over dit duo kan vertellen nodigen wij uit om dit met ons te delen via helenas@ziggo.nlClimax 2b Climax 2c

  • Yellow Stone

    De Band Yellow Stone deze week op de voorgrond. De namen van de muzikanten die we kennen zijn Alwie Middelkamp, Benny Waanders, Manuel Balfour. Verder dachten we Frans de Groot te kennen maar weten het niet zeker. Ook de achternaam van zangeres Marion weten we helaas niet. Mocht u het weten stuur dan even een mal naar dehelenas@gmail.com

  • Die Beliebten Teddy’s

    Op 29 december kreeg ik onverwachts maar zeer welkom bezoek van Waldemar (Sohni) Mätzke uit Lage.  In korte tijd heeft hij veel verteld over zijn verleden als muzikant en in welke band hij heeft gespeeld zoals o.a. Alexis, Sunflower en Die Beliebten Teddy’s. Deze laatste band speelde in dezelfde tijd bij Schiewink in Uelsen als wij De Helena’s. Wij speelden om de 14 dagen op zaterdag en Die Beliebten Teddy’s spelden de andere weken op zondag. We hebben afgesproken dat ik binnenkort naar Lage ga en een bezoek breng aan Sohni Mätzke om nog meer muzikale verhalen te horen en nog wat foto’s te scoren. Later komen wij hier zeker op terug.

    Vlnr: Peter Dobbrunz; Elektronisch Akkordeon, Detlef Mätzke,  Sohni Mätzke; Gitaar, Fritz Schulz; Drum

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *