Moeflons

De Drentse feestband Moeflons is ontstaan rond 1975 en is “na wat wisselingen” de laatste jaren uitgegroeid tot een  strakke en  dampende feestband, ze hebben dan ook een goede en gevestigde naam in het feest, evenementen en bruiloftscircuit. Door de jarenlange ervaring van de bandleden staan ze hun mannetje op elk evenement, feesttent, bruiloft, kroeg, of wat dan ook. Mede dankzij een zeer breed repertoire, van Robbie Williams tot Wolter Kroes, van BoerenRock tot Volendam, smartlap, feestkraker, top40 nummers ze zijn echt van alle markten thuis. Nieuw in het assortiment (2011 ) is de akoestische set (op barkruk). Het ene na andere nummer wordt (bijna) onversterkt gespeeld op accordeon, akoestische gitaar en cajun…. dit meestal in het begin van de avond terwijl de gasten binnen komen.

Wilt u meer weten over de Moeflons kijk dan op www.moeflons.nl

Onderstaande foto is al van een eerder tijdstip en bestond de bezetting nog maar uit 3 personen. In de huidige bezetting is alleen drummer Erwin nog van de partij.

 

Similar Posts

  • De Helena’s

    Volgende week van 8 tot 10 November is weer de Koale Karmis in Ootmarsum. De Helena’s hebben van 1970 tot 1976 tijdens de kermis gespeeld bij Café Restaurant “De Rozenstruik”. Graag denken wij nog steeds terug aan die tijd.  Op de foto achter vlnr. Roland Urban, Frans Schulten, Truus Bekke – Braakhuis en voor vlnr. Benny Lenferink en Frans Heerink.

     

  • De Helena’s

    Gisteren hebben onze eerste single opgenomen in ons, bijna, 55 jarig bestaan. De opname vond plaatst in de studio van Hans Aalbers en Arjan Venemann in Nederhorst den Berg  In deze studio zijn nummers van o.a. André Hazes Sr., Gerard Joling, Frans Duits en Mart Hoogkamer. Het was een gezellige opname dag o.l.v. Arjan. We hopen over 2 weken het gemonteerde eindproduct te krijgen. Hieronder een korte impressie van de opname.

     

     

     

  • The Diamond Stars

    Maar weer eens in de kaartenbak gezocht en vond deze foto van The Diamond Stars uit Denekamp. De muzikanten vlnr: Appie Boers, Adje Loohuis, Nathalie (Alie Nijland), Jos Pierik en Willy Grote Punt

     

    the-diamond-stars-05

  • The Dinkel Boys

    Bijgaande een foto van The Dinkel Boys. Deze foto hebben wij ontvangen van Jos Jambor, waarvoor onze dank, maar er zijn helaas geen gegevens bij. Als een van onze lezers misschien meer over deze band weet dan zouden wij dat graag weten. U kunt de informatie sturen aan dehelenas@gmail.com.

  • The Wicone’s

    Deze week kregen we via Jos Jambor al heel snel de informatie dat Appie Koop overleden was. Daarom zetten we onderstaand bericht opnieuw op onze site ter nagedachtenis aan hem. De plaat die u hierbij hoort is door Appie zelf gemaakt en ingezongen.

    De foto is van “The Wicone’s” uit Oldenzaal uit de zestiger jaren. De samenstelling van de band was als volgt vlnr: Herman Welberg, Saxofonist en Basgitarist; Jos Hilgenberg, Drum; Albert (Appie) Koop, Orgel, Accordeon en Zang en Wim Postma, Zang, Klarinet en Sax;

    Wicone's 1b bk

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *