Heer en Meester

Deze kwamen we in contact met Monique Nijmeijer die ons de gegevens doorstuurde van de Muzikanten van de band Exit die wij vorige week hebben geplaatst. Gelijk gaf ze ons ook de gegevens van de muzikanten van de Partyband Heer en Meester, die we vandaag plaatsen. De band is opgericht door  Roy Engelbertink. Roy is de zoon van Bennie Engelbertink die vroeger in de Klengola’s speelde.

Similar Posts

  • Pet Boon Aven Band

    Morgen zal de “Pat Boon Aven Band” voor de laatste keer optreden tijdens het Paaspop festijn in Geesteren om de instrumenten aan de spreekwoordelijke wilgen te hangen. De band heeft daar jaren opgetreden en het is een vaste traditie geworden. We wensen de mannen ontzettend veel plezier, en ze mogen trots zijn dat ze het samen veertig jaar hebben volgehouden. Paaspop in Geesteren zal nooit meer hetzelfde zijn.

    Bin onze Juke box is deze week het nummer “Hanging on the bar” van band die ze begin jaren 80 hebben opgenomen.

    Pet Boon Aven Band Geesteren Theo Oude Avenhuis
    Pet Boon Aven Band Geesteren Alphons Oude Elberink
    Pet Boon Aven Band Geesteren Alex Oude Wesselink
    Pet Boon Aven Band Geesteren Marcel Oude Wesselink
    Pet Boon Aven Band Geesteren Gregor Oude Wesselink

  • The Diamond Stars

    Onlangs kreeg ik bijgaande foto van The Diamond Stars uit Denekamp. De band heeft bestaan van 1964 tot ca. 2005. Deze foto zal ergen rond 1970 gemaakt zijn toen er een bassist bij het originele viertal gevoegd werd. De namen van onderstaande band leden waren in volgorde van links naar rechts:

    Diamond Stars, The Denekamp Adje Loohuis Drum 1966 2005
    Diamond Stars, The Denekamp Appie Boers Sax / percussion / drum / Zang 1964 2005
    Diamond Stars, The Denekamp Hennie Rikhof Bas 1970 1974
    Diamond Stars, The Denekamp Jos Pierik Gitaar / Zang 1964 1978
    Diamond Stars, The Denekamp Willy Grote Punt Toetsen / zang 1964 2005

  • Orion Combo

    Van Betsie Kienhuis-Egberts ontvingen wij bijgaande foto van het Orion Combo. Betsie is als drumster begonnen, in 1967, bij The Little Stars maar is later over gestapt naar het Orion Combo. De andere band leden waren Zanger Gerard Rohof; Organist Berrie Vosselman en Gitarist Bertus Krabbe. Het nummer dat we hebben bijgevoegd is van het Orion Combo en de tekst daarvan is geschreven door Betsie.

  • Free Time

    De band Free Time uit Albergen deze week op de voorgrond. Van de Muzikanten kennen we alleen toetsenist Hans oude Elberink. mocht u de ander mannen kennen dan horen we dat graag. 

  • De Helena’s

    We denken dat deze foto’s genomen zijn in 1973 bij Annink Pot in Beckum. Als u goed kijkt hebben we 2 foto’s samen gevoegd. Links zie u Roland Urban in zijn creatie van Willempie van André van Duin, In het midden zie u Frans Heerink en rechts Frans Schulten. Rechts stonden nog de muzikanten Benny Lenferink en Henrie ten Berge.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *