Opcuna’s
De Opcuna’s deze week op de voorgrond. De naam Opcuna’s is een samen voegsel van de plaatsen waren ze woonden zoals OPloo en CUyk a/d maas.


De Opcuna’s deze week op de voorgrond. De naam Opcuna’s is een samen voegsel van de plaatsen waren ze woonden zoals OPloo en CUyk a/d maas.


Deze week hebben wij het zilveren jubileum van onze bassist Bennie Loman gevierd. Bennie kwam op 05-10-1997 bij de band spelen en is tot ieders tevredenheid gebleven. Alhoewel de Helena’s eind dit jaar al 55 jaar bestaan hopen we dat we er, met elkaar, nog menig jaar aan kunnen vastknopen. Bennie uiteraard van harte gefeliciteerd.


Deze week kwamen we in contact met André Wetzler uit Landgraaf vanwege een AKG microfoon die hij in de aanbieding had. André blijkt ook al heel veel jaren muzikant te zijn geweest in diverse bands, en hij stuurde ons dan ook heel veel foto’s uit de goede ouwe tijd van bands uit de provincie Limburg. Omdat we uiteraard heel blij zijn met deze foto’s zult u in de toekomst vaker een foto van een Limburgse band voor bij zien komen.

In 1984 is in Oss Prima Vering & de Schokdempers opgericht door een stel vrienden. Ze groeiden uit tot een band die de begeleiding verzorgde voor o.a. The Trammps, Tavares en Sister Sledge. Na ca. 10 jaar had de band het wel gezien en stopte ermee en traden voor het laatst op bij de kroeg Papillon in Oss waar ze ook hun eerste zaal optreden hadden gehad. Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en hebben ze na 30 jaar in de zelfde kroeg met de bezetting van het eerste uur weer een optreden verzorgd. Of daar nog een vervolg opkomt is nog de vraag……..


De band Twilight, uit de omgeving Markelo en Goor, deze week op de voorgrond.


Het combo A La Carte deze week op de voorpagina. We hebben begrepen dat deze mannen nog steeds optredens verzorgen, en dat men kan kiezen welke bezetting men wil.