The Diamond Stars

Deze week , op verzoek, een foto van The Diamond Stars uit de jaren zeventig van de vorige eeuw. De bezetting was v.l.n.r. Drummer Adje Loohuis, Toetsenist Willy Grote Punt Zangeres Nathalie (Alie Nijland) Gitarist Jos Pierik en Saxofonist Appie Boers. Het nummer dat hierbij gedraaid wordt is van van The Diamond Stars zelf. Zangeres Alie is op dit moment nog steeds in de muziek actief bij o.a. het Trio Silver.

Similar Posts

  • The Nightstars

    Deze week “The Nightstars” uit Enschede in de schijnwerpers. De band bestond uit: Bert Baarslag, gitaar en zang; Hans Sullewski, bas, gitaar en zang; Martin Robers, Orgel, accordeon en zang; Gerard Weeing, trompet en zang; Karel Ter Riet, drums en zang.

    Als er nog lezers zijn die ons meer over deze band kunnen vertellen dan horen we dat uiteraard heel graag.

  • Baggus

    Deze band trad in de zeventiger jaren veel op bij de Kul in Denekamp. Als we goed zijn ingelicht draait deze band nog steeds als duo of trio. De namen van de leden, die op bijgaande foto staan zijn ons niet bekend maar als U ze kent dan horen we dat graag.

  • Mastique

    Het duo Mastique deze week in de spotlights. Het duo bestond uit links Hans Tijink uit Geesteren en rechts  Theo oude Avenhuis uit Ootmarsum.

  • De Helena’s

    We hebben heel veel reacties gekregen op de laatste reis “The Final Tour” die in Juni is geweest. Bij het afscheid van die reis hebben wij beloofd om in het najaar bij elkaar te komen om nog eens na te praten en de film doorlopend te zien. Deze dansavond is gepland op 16 November a.s. bij Partycentrum Ensink in Weerselo vanaf 20.00 uur. Uiteraard is iedereen welkom bij deze ouderwetse dansavond, ook al bent u niet mee geweest op reis.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *